SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“CKM” liderem, “Playboy” stracił bardzo dużo

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w październiku 2010 roku spadki sprzedaży. Najlepszy wynik osiągnął “CKM”, natomiast najbardziej, bo aż o 47 proc. spadły wyniki miesięcznika “Playboy”.

“CKM” liderem, “Playboy” stracił bardzo dużo

Rozpowszechnianie płatne razem magazynu „CKM” (Marquard Media Polska) w październiku ub.r. wyniosło 81 603 egz. i było o 5,86 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

 Drugą lokatę zajął „Men's Health” (Motor Presse Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 61 167 egz., czyli o 2,18 proc. niższym niż w październiku ub.r.

 Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora SA), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 57 590 egz., co oznacza spadek o 17,5 proc.

Czwarte miejsce zajął magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu – aż 46,77 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 45 598 egz.

Spadek zanotował także miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 35 441 egz., czyli o 13,56 proc. niższy niż rok temu.

Wirtualnemedia.plpaździernik
20102009
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny81 60386 518
Men's Health Edycja Polska61 16762 531
Logo57 59069 802
Playboy45 59885 668
 
Forbes. Profit35 44141 003


We październiku ub.r w porównaniu do września ub.r. najwięcej zyskał “CKM” (20,08 proc.), a największy spadek, wynoszący 7,54 proc. dotknął “Men's Healtha”. 

Wirtualnemedia.pl2010
październikwrzesień
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny81 60367 960
Men's Health Edycja Polska61 16766 153
Logo57 59056 735
Playboy45 59848 462
 
Forbes. Profit35 44144 028

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “CKM” liderem, “Playboy” stracił bardzo dużo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pająk
W Playboyu w pazdzierniku 2009 byla MUCHA, to wszyscy sie rzucili, nabili sprzedazy i teraz spadek. Pozdrawiam, ide zobaczyc co w Sieci.
odpowiedź