“CKM” liderem, “Playboy” stracił bardzo dużo

Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w październiku 2010 roku spadki sprzedaży. Najlepszy wynik osiągnął “CKM”, natomiast najbardziej, bo aż o 47 proc. spadły wyniki miesięcznika “Playboy”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Rozpowszechnianie płatne razem magazynu „CKM” (Marquard Media Polska) w październiku ub.r. wyniosło 81 603 egz. i było o 5,86 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.  Drugą lokatę zajął „Men's Health” (Motor Presse Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 61 167 egz., czyli o 2,18 proc. niższym niż w październiku ub.r.  Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora SA), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 57 590 egz., co oznacza spadek o 17,5 proc. Czwarte miejsce zajął magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu – aż 46,77 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 45 598 egz. Spadek zanotował także miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 35 441 egz., czyli o 13,56 proc. niższy niż rok temu.

We październiku ub.r w porównaniu do września ub.r. najwięcej zyskał “CKM” (20,08 proc.), a największy spadek, wynoszący 7,54 proc. dotknął “Men's Healtha”. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?