CKM na nowego brand managera

Do zespołu marketingu wydawnictwa Marquard Media Polska dołączyła zpoczątkiem czerwca Joanna Mazur, która objęła stanowisko brandmanagera miesięcznika "CKM". Zastąpiła na nim PiotraKwaśniewskiego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Do głównych zadań Joanny Mazur należy umocnienie pozycji "CKM"jako lidera w segmencie magazynów męskich, współtworzenie irealizacja strategii marketingowej miesięcznika, aktywne kreowaniejego wizerunku oraz zwiększenie efektywności sprzedaży. Odpowiadaona także za planowanie i realizację kampanii reklamowych ipromocyjnych "CKM".

Joanna Mazur specjalizuje się w marketingu mediów drukowanych.Ostatnio współpracowała z miesięcznikiem "Manager Magazin", awcześniej pracowała w Grupie Wydawniczej Infor (obecnie Infor PL)jako menedżer ds. projektów specjalnych oraz szef biura promocji"Gazety Prawnej". Związana była także z AWR Wprost i RingierPolska.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu