SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Clash of Clans”, Adidas, Always, Samsung i Budweiser w top 10 najpopularniejszych reklam w tym roku na YouTubie (wideo)

Reklama firmy Supercell z Liamem Neesonem, promująca grę „Clash of Clans”, miała najwięcej odsłon w serwisie YouTube w 2015 roku. W czołówce znalazły się też m.in. spoty takich marek jak Adidas, Hyundai, Always, Samsung i Budweiser.

Article

Z tegorocznego podsumowania YouTube Ads Leaderboard wynika, że dziesięć najpopularniejszych w br. reklam zanotowało łącznie na YouTubie ok. 470 mln wyświetleń, podczas gdy w roku ubiegłym było to 425 mln. Blisko dwie trzecie z tegorocznych odsłon miało miejsce na urządzeniach mobilnych.

Ranking uwzględnia tylko klipy oznaczone na YouTubie jako reklamy. Pod uwagę wzięto wszystkie wyświetlenia (zarówno płatne, jak i organiczne) oraz to, jaka część widzów obejrzała spoty w całości.

1.    Clash of Clans: Revenge - 85 mln odsłon
Agencja: Barton F. Graf, USA


2.    Hyundai: A message to space - 69,8 mln odsłon
Agencje: Innocean Worldwide


3.    The Ad Council: Love has no labels - 55,4 mln odsłon
Agencje: R/GA


4.    Boom Beach: Speech – 49,4 mln odsłon
agencje: Borton F. Graf, USA


5.    Adidas: Unfollow feat. Leo Messi - 43,3 mln odsłon
Agencje: 72andSunny, Carat


6.    Always: #LikeAGirl – Unstoppable - 38,1 mln odsłon
Agencje: Leo Burnett, Starcom Mediavest Group


7.    Durex: #Connect - 37,5 mln odsłon
Agencje: Havas, Google, RB Global Media


8.    Samsung Galaxy S6 and S6 edge: Official Introduction - 33,7 mln odsłon
Agencje: Big Spaceship, Starcom Mediavest Group


9.    Fanpage.it: „Slap her” - children's reactions – 31,2 mln odsłon
agencje: b.d.


10.    Budweiser: „ Lost Dog” - 30,4 mln odsłon
agencje: Anomaly, MediaCom

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Clash of Clans”, Adidas, Always, Samsung i Budweiser w top 10 najpopularniejszych reklam w tym roku na YouTubie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl