SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Clear Channel Poland przejmuje Mensę

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, wzmacnia swoją ofertę w segmencie reklamy w miejscu sprzedaży.

Poprzez prawomocne przejęcie spółki Mensa w marcu br., Clear Channel Poland poszerzył swoją ofertę POS o nośniki w sieciach Kaufland i Lidl, pozyskując 329 dodatkowych punktów i tym samym umacniając pozycję lidera w tym segmencie reklamy zewnętrznej. Clear Channel Poland jest wyłącznym operatorem reklamy POS w sieciach Kaufland i E leclerc.

„Clear Channel Poland jest pionierem w segmencie reklamy w miejscu sprzedaży. Przejęcie spółki Mensa umocniło naszą pozycję lidera, dzięki poszerzeniu naszej oferty o nośniki w sieciach Kaufland i Lidl. Ta forma reklamy ma ogromną siłę oddziaływania, bowiem wzmacnia ekspozycję produktu w punkcie sprzedaży, a także buduje i utrwala świadomość marki. Doskonale sprawdza się również w roli medium ATL, zwiększając zasięg i częstotliwość kontaktu z kampanią prowadzoną w klasycznych mediach reklamowych.” – mówi Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland przejmuje Mensę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl