click community: Anna Ledwoń dyrektorem kreatywnym, Paweł Jóźwik general traffic managerem

Anna Ledwoń awansowała w agencji social mediowej click community na stanowisko dyrektora kreatywnego. Pracuje w niej od ponad roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
click community: Anna Ledwoń dyrektorem kreatywnym, Paweł Jóźwik general traffic managerem
Anna Ledwoń

Jako dyrektor kreatywny Anna Ledwoń będzie odpowiadać za wszystkie kampanie social mediowe realizowane przez click community, zarządzanie zespołem specjalistów i community managerów w agencji oraz rozwój jej oferty zgodnie z pojawiającymi się trendami.

Wcześniej te obowiązki wypełniał Paweł Jóźwik, zajmując stanowisko community managera. Obecnie jako general traffic manager będzie zajmować się w agencji tworzeniem nowego działu click performance.

Anna Ledwoń w click community pracuje od czerwca ub.r., poprzednio jako social media specialist obsługiwała kampanie dla głównych  klientów agencji. Wcześniej przez prawie dwa lata pełniła taką samą funkcję w InVette Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu