Click House stawia na performance marketing i wsparcie e-commerce

Agencja Click House wydziela w swojej strukturze nową spółkę - GoldenAd, zajmującą się performance marketingiem. To pierwszy etap przygotowań do stworzenia Grupy Click House.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Obecnie Click House oferuje realizowanie projektów w obszarze mobile i buzz marketingu, organizowanie i obsługę konkursów i loterii oraz przygotowywanie systemów bazodanowych, aplikacji i serwisów www. Bardzo istotnym elementem działalności biznesowej agencji są kampanie reklamowe rozliczane za efekt, czyli performance marketingowe. Właśnie z powodu rozwoju działalności w tym zakresie firma postanowiła wydzielić w swojej strukturze nową spółkę, GoldenAd, która skoncentruje się wyłącznie na obsłudze kampanii rozliczanych i prowadzonych w modelu efektywnościowym. Będzie nią kierował Paweł Sypczuk. Z kolei agencja Click House docelowo będzie rozwijała się w kierunku e-commerce sales support. - Nowa spółka jest już właściwie gotowa do startu, dopinamy ostatnie kwestie prawne., dlatego powinna wystartować w ciągu najbliższych trzech tygodni Natomiast zespół i struktury sprzedaży są już gotowe - opisuje Paweł Sypczuk. - Podobnie rzecz się ma z systemem trackingowym, który przeszedł właśnie finalne testy. Cały czas rozmawiamy też z dużymi wydawcami i podpisujemy kolejne umowy - dodaje. W perspektywie kilkunastu najbliższych miesięcy Click House zamierza uruchomić kolejną spółkę działającą w obszarze reklamy internetowej i zbudować tym samym własną grupę kapitałową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych