ClickAd i Effective Media Solution zajmą się obsługą mediową Tauronu

Spółka Tauron Sprzedaż zakończyła przetarg dotyczący jej obsługi mediowej do końca br. Do współpracy wybrała oferty złożone przez ClickAd i Effective Media Solutions, odrzucając tym samym Starcom (Publicis Media), MullenLowe MediaHub i Media Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

ClickAd i Effective Media Solutions zajmą się obsługą budżetu w wysokości 12,3 mln zł. Będą pracować dla Tauronu od momentu podpisania umowy do końca br.

Spółka wznowiła przetarg na obsługę mediową pod koniec maja 2018 r. - pierwotnie prowadzony był od kwietnia, ale w drugiej połowie maja został unieważniony, ponieważ postępowanie było „obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.

Do ogłoszonego ponownie przetargu zgłosiło się pięć agencji: ClickAd, Effective Media Solutions, Media Group, MullenLowe MediaHub i Starcom (Publicis Media). Ten ostatni bronił obsługi klienta – po wygranym latem ub.r. przetargu zajmował się planowaniem i zakupem mediów do kampanii spółki wspólnie z domem mediowym Initiative (IPG Mediabrands).

Rozstrzygając ten przetarg Tauron najwyżej ocenił oferty złożone przez ClickAd i Effective Media Solutions, chociaż agencje te wcale nie zaproponowały najniższych prowizji i najwyższych rabatów na zakup mediów.

ClickAd zaproponował prowizje tv na poziomie 0,001 proc., zaś na radio i prasę – 0,0001 proc. Agencja gwarantowała średni rabat na radio na poziomie 85 proc., zaś na prasę – 81,7 proc. Z kolei prowizja na telewizję w ofercie Effective Media Solutions wynosiła 0,01 proc., a na radio i prasę – po 0,02 proc. Agencja zaproponowała rabat na radio na poziomie 88,2 proc., a na prasę - 87,1 proc.

Media Group deklarował jednakową prowizję na radio, prasę i telewizję – w wysokości 0,01 proc., rabat na radio – 83,1 proc., a na prasę – 81,1 proc. Prowizja Starcomu na prasę, radio i telewizję była jednakowa i wynosiła po zaledwie 0,0001 proc. Poziom rabatów gwarantowany przez tę agencję wynosił: na radio – 85,3 proc., na prasę – 82,6 proc. Prowizje proponowane przez MullenLowe MediaHub wynosiły z kolei: dla telewizji – 0,8 proc., a dla prasy i radia – po 1 proc., zaś rabaty: 85,6 proc. dla radia i 83,5 proc. dla prasy.

ClickAd i Effective Media Solutions zajmą się kompleksową obsługą w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach (telewizja, radio, prasa) oraz efektywnej realizacji kampanii reklamowych.

Komentarze (4)
Bqzw
2 lata temu

@Słuchacz - „Zmieńcie muzykę, koniecznie! Autorskie audycje. Gdzie publicystyka?, Mądra, światowa? W soboty więcej kultury. Kiedyś pięknie budziła Agnieszka Furtak Bilnik, również robili fantastyczny duet z Uzarem. Niedziela popołudniu muzyka świata. Sprawdzone chwyty z nowym i nowoczesnym wydaniem. ” To już było

+
2 lata temu

@VL - „Jedynka - informacje/muzyka, Dwójka - muzyka klasyczna, jazz, literatura, Trójka - muzyczna, Czwórka - muzyczna a reszta w DAB+/internet” a o śeicie w onecie i tvn,i przejętym info.

??
2 lata temu

@ha ha - „@Observer - „Pan Adam dalej będzie zdalnie, czy już nie ma przeszkód, żeby przychodził codziennie do pracy?” boli zad co? to jeszcze będzie bardziej bolał:)” a,jeszcze więcej demokracji tak?bez prywatnych goryli,czy z?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach