SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd Interactive, agencja dsk i Media Group zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości

Agencja Media Group i konsorcjum ClickAd Interactive z agencją reklamową dsk wygrały przetarg Ministerstwa Sprawiedliwości na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości. Budżet jaki mają do podziału wynosi 17,56 mln zł netto.

Zbigniew Ziobro, fot. Ministerstwo SprawiedliwościZbigniew Ziobro, fot. Ministerstwo Sprawiedliwości

Ministerstwo Sprawiedliwości ogłosiło przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości w sierpniu br.

Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej zwany dalej Funduszem Sprawiedliwości jest funduszem celowym ukierunkowanym na pomoc pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałanie przestępczości oraz pomoc postpenitencjarną.

Oferty w nim złożyły: Media Group – z ceną 33,41 mln zł brutto (z VAT) oraz konsorcjum agencji ClickAd Interactive i dsk – z ceną brutto 20,72 mln zł.

Resort sprawiedliwości wybrał obie oferty, a wartość budżetu jaki przeznaczy do obsługi wynosi 17,56 mln zł netto (bez VAT). Umowa zostanie zawarta na rok.

Wybrane agencji będą odpowiadać za kompleksową obsługę kampanii informacyjno-edukacyjnych, działań promocyjno-marketingowych, działań medialnych i działań z zakresu PR Funduszu Sprawiedliwości. Zajmą się opracowaniem strategii, koncepcji i kreacji kampanii, planowaniem i zakupem mediów.

Działania reklamowe mają być prowadzone w stacjach tv, radiowych, prasie, internecie, social mediach, na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Zaplanowane przez Ministerstwo Sprawiedliwości działania promocyjne, informacyjne i edukacyjne mają stanowić dalszy etap kampanii rozpoczętej w styczniu 2019 roku  i zakończonej w kwietniu (I etap) oraz kontynuowanej w maju, czerwcu i lipcu 2019 roku w mediach elektronicznych (II etap).

Celem kampanii był wzrost świadomości działalności Funduszu Sprawiedliwości wśród osób z grupy celowej osoby w wieku 18-69. Resort zdradza, że kampania charakteryzowała się ponad przeciętną efektywnością w dotarciu do grupy celowej. Kontakt z którymkolwiek formatem kampanii zadeklarowało ponad 80 osób z badanej populacji. 25 800 000 widziało materiały reklamowe w telewizji, grupa celowa zetknęła się 1,790 miliard razy z reklamą w telewizji, średnio ponad 69,3 razy osoby z grupy celowej spotkały się z przekazem reklamowym. Aż 81 tyś osób korzystało z wyszukiwarki punktów pomocy, co stanowi 40 proc. osób pokrzywdzonych w skali roku w Polsce.

W kampanii została stworzona baza danych ośrodków bezpłatne pomocy prawnej i obywatelskiej, policji. W kolejnych kampaniach chodzi o poinformowanie o skuteczności i kompetencjach ośrodków niosących pomoc, a będących w sieci Funduszu Sprawiedliwości, powszechnej dostępności narzędzi ułatwiających kontakt z ośrodkami niosącymi pomoc, szerokiej palecie oferowanych rodzajów pomocy realizowanych przez ośrodki, skutkach działalności Funduszu Sprawiedliwości i efektach wydatkowanych przez niego środków, podniesieniu świadomości istnienia i celów ośrodków Funduszu Sprawiedliwości w lokalnych mediach, zrealizowanie działań content marketingowych przedstawiających portfolio skutecznych działań Funduszu Sprawiedliwości, dalsze poszerzanie świadomości istnienia i celów Funduszu Sprawiedliwości poprzez działania mające charakter materiałów informacyjnych, marketingowych, edukacyjnych i o charakterze PR w kanałach offline i online ( reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, online i OOH).

Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive, agencja dsk i Media Group zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
A nie lepiej zostawić te pieniądze w Funduszu i przekazać je potrzebującym? A nie, czekaj, teraz te pieniądze i tak idą na głupoty.
odpowiedź
User
Rob
Petunia non olet..
odpowiedź
User
Janek
"grupa celowa zetknęła się 1,790 miliard razy z reklamą w telewizji,"
Dżizas - a ja myślałem, że takie wyniki tylko w Chinach i Indiach sa możliwe (ale pewnie też nie w TV)
Kto im ta kampanię robił - dawać promować się
odpowiedź