ClickAd zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiego Radia na obsługę reklamową w internecie. Przez półtora roku będzie realizować w digitalu jego kampanie reklamowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

ClickAd Interactive pokonał w przetargu 5 konkurencyjnych firm: Mastermind Media, Mexad, Five Media, Fabrykę Marketingu i Novitzky Piotr Nowicki.

Dla Polskiego Radia będzie pracować przez półtora roku. W tym czasie będzie odpowiadać za świadczenie usług reklamowych w internecie, w tym w social mediach, na które składają się: zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez spółkę, a także przygotowywanie analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych.

Celem prowadzonych przez Polskie Radio kampanii reklamowych będzie m.in. zwiększenie słuchalności jego audycji w kanałach mobilnych i desktopowych, uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników każdorazowo poprzez przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów lub stron internetowych, przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych spółki (poprzez kliknięcia w link reklamy typu display, link tekstowy, reklamy wideo, czy też w artykuł sponsorowany oraz stały monitoring i optymalizacja kosztu konwersji).

Polskie Radio szacuje, iż realizowana będzie co najmniej jedna kampania miesięcznie. Zaznacza jednak, że ich faktyczna liczba i częstotliwość będzie zależna od pojawiających się w trakcie trwania umowy projektów antenowych i pozaantenowych realizowanych przez Polskie Radio S.A.

Budżet zaplanowanych przez publicznego nadawcę działań w digitalu wynosi 1,59 mln zł.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]