SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiego Radia na obsługę reklamową w internecie. Przez półtora roku będzie realizować w digitalu jego kampanie reklamowe.

Article

ClickAd Interactive pokonał w przetargu 5 konkurencyjnych firm: Mastermind Media, Mexad, Five Media, Fabrykę Marketingu i Novitzky Piotr Nowicki.

Dla Polskiego Radia będzie pracować przez półtora roku. W tym czasie będzie odpowiadać za świadczenie usług reklamowych w internecie, w tym w social mediach, na które składają się: zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez spółkę, a także przygotowywanie analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych.

Celem prowadzonych przez Polskie Radio kampanii reklamowych będzie m.in. zwiększenie słuchalności jego audycji w kanałach mobilnych i desktopowych, uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników każdorazowo poprzez przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów lub stron internetowych, przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych spółki (poprzez kliknięcia w link reklamy typu display, link tekstowy, reklamy wideo, czy też w artykuł sponsorowany oraz stały monitoring i optymalizacja kosztu konwersji).

Polskie Radio szacuje, iż realizowana będzie co najmniej jedna kampania miesięcznie. Zaznacza jednak, że ich faktyczna liczba i częstotliwość będzie zależna od pojawiających się w trakcie trwania umowy projektów antenowych i pozaantenowych realizowanych przez Polskie Radio S.A.

Budżet zaplanowanych przez publicznego nadawcę działań w digitalu wynosi 1,59 mln zł.  

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ClickAd zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl