Clovin w gronie klientów dentsu X

Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w telewizji i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsza kampania w ramach tej współpracy ruszy w kwietniu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Clovin w gronie klientów dentsu X

Umowa pomiędzy dentsu X a firmą Clovin została podpisana na czas nieokreślony. Wybór agencji klient argumentował najlepszą ofertą kosztową, strategiczną, ale i implementacyjną. Wśród mocnych stron wymieniono także sprawny sposób współpracy oraz proaktywność.

Clovin, producent wysokiej jakości środków czystości zarówno do użytku domowego, jak i profesjonalnego – z początkiem kwietnia startuje z nową kampanią promocyjną proszków do prania Purox.

Za strategie i kreację w pełni odpowiada agencja FCB&theMilkman, za zakup mediów w telewizji i na VOD odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska), a za komunikacje w social mediach agencja Mobile Rockets.

Obecnie produkty firmy Clovin są dostępne w sieciach handlowych i sklepach tradycyjnych na terenie całego kraju.

Firmy nie ujawniają nazw pozostałych uczestników przetargu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat