SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Co oglądaliśmy na Netfliksie w okresie świątecznym?

Film „Glass Onion” z serii „Na noże” i serial „Emily w Paryżu” wzbudziły największe zainteresowanie subskrybentów Netfliksa w okresie świątecznym. Platforma przygotowała także zestawienie najpopularniejszych filmów i seriali oglądanych na Netfliksie w 2022 roku.

„Emily w Paryżu”, Netflix„Emily w Paryżu”, Netflix

Już po trzech dniach od premiery, „Glass Onion: Film z serii »Na noże«” był numerem jeden na całym świecie. Został wyświetlony 35 mln razy (82,1 mln godzin wyświetlania podzielone przez 2,3 godziny trwania filmu) w 93 krajach.

Sezon trzeci serialu „Emily w Paryżu” doczekał się 117,6 mln godzin wyświetleń i tym samym zajął drugą pozycję w rankingu, a w 93 krajach uplasował się w pierwszej dziesiątce. Premiera sezonu trzeciego cieszyła się większym powodzeniem niż premiery poprzednich dwóch sezonów, a pierwszy sezon również wrócił do Top 10 po ponad dwóch latach od premiery.

Podsumowanie roku

Netflix jest najczęściej oglądanym serwisem streamingowym — w Top 10 Nielsena platforma ma więcej pozycji niż pozostałe platformy łącznie. Seriale Netfliksa zajmowały pierwsze miejsce przez 46 z 48 tygodni, a filmy stanowiły prawie połowę pozycji numer jeden w tygodniowych zestawieniach.

Platforma przedstawiła zestawienie swoich najpopularniejszych seriali anglojęzycznych i nieanglojęzycznych w 2022 roku:

Pierwsza trójka seriali anglojęzycznych, to: „Stranger Things 4”, „Wednesday” oraz „Dahmer-Potwór: Historia Jeffreya Dahmera”.


Jeśli zaś mowa o serialach nieanglojęzycznych to podium zajmują: południowokoreański serial „All of Us Are Dead”, „Extraordinary Attorney Woo”, a także „The Marked Heart”.

Netflix zaprezentował także listę swoich najpopularniejszych anglojęzycznych i nieanglojęzycznych filmów z 2022 roku:

Najpopularniejsze filmy anglojęzyczne to „The Gray Man”, „The Adam Project” oraz „Purple Hearts”. Z kolei pozycje nieanglojęzyczne, to „Troll”, „All Quiet on the Western Front” oraz „Black Crab”.

Netflix ze wzrostem liczby subskrybentów

Na koniec września 2022 roku Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale 2022 roku straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale 2022 roku Netflix spodziewał się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

Według badania Mediapanel we wrześniu 2022 Netfliksa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

Dołącz do dyskusji: Co oglądaliśmy na Netfliksie w okresie świątecznym?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl