Co piąty Polak szuka informacji o leczeniu swojego zwierzęcia winternecie

W przypadku choroby swojego zwierzęcia domowego 21 proc. Polakówszuka informacji o jego leczeniu w internecie - wynika z badaniaPBS DGA. Cztery piąte respondentów od razu zgłasza się doweterynarza.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internet jest źródłem informacji dla 21 proc. Polaków, którychdomowe zwierzę zachorowało. Częściej z sieci korzystają w takiejsytuacji osoby wykształcone, z których deklaruje to 30 proc. Zkolei do prasy hobbystycznej zagląda w takim celu tylko 6 proc.respondentów, a z informacji w programach telewizyjnych i radiowychlub ulotek i reklam korzysta jedynie 3 proc. ankietowanych.

Z drugiej strony aż 80 proc. Polaków w przypadku choroby swojegozwierzęcia domowego od razu zgłasza się do weterynarza. Natomiastpiąty respondent zasięga w tej sytuacji rady u znajomych lubrodziny.

Ogółem 40 proc. Polaków ma w domu psa, a 21 proc. - że kota. Po5 proc. respondentów deklaruje posiadanie ryb albo gryzoni takichjak chomik, mysz czy szczur. Natomiast żadnego zwierzęcia domowegonie ma 46 proc. Polaków.

Badanie postaw związanych ze zwierzętami domowymi zostałoprzeprowadzone przez PBS DGA w sierpniu br. na losowo dobranej,reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK