Co piąty Polak szuka informacji o leczeniu swojego zwierzęcia winternecie

W przypadku choroby swojego zwierzęcia domowego 21 proc. Polakówszuka informacji o jego leczeniu w internecie - wynika z badaniaPBS DGA. Cztery piąte respondentów od razu zgłasza się doweterynarza.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internet jest źródłem informacji dla 21 proc. Polaków, którychdomowe zwierzę zachorowało. Częściej z sieci korzystają w takiejsytuacji osoby wykształcone, z których deklaruje to 30 proc. Zkolei do prasy hobbystycznej zagląda w takim celu tylko 6 proc.respondentów, a z informacji w programach telewizyjnych i radiowychlub ulotek i reklam korzysta jedynie 3 proc. ankietowanych.

Z drugiej strony aż 80 proc. Polaków w przypadku choroby swojegozwierzęcia domowego od razu zgłasza się do weterynarza. Natomiastpiąty respondent zasięga w tej sytuacji rady u znajomych lubrodziny.

Ogółem 40 proc. Polaków ma w domu psa, a 21 proc. - że kota. Po5 proc. respondentów deklaruje posiadanie ryb albo gryzoni takichjak chomik, mysz czy szczur. Natomiast żadnego zwierzęcia domowegonie ma 46 proc. Polaków.

Badanie postaw związanych ze zwierzętami domowymi zostałoprzeprowadzone przez PBS DGA w sierpniu br. na losowo dobranej,reprezentatywnej grupie dorosłych Polaków.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu