Znamy plany „Kwiatków polskich” na wakacje. Będzie wyjazdowy odcinek

Program „Kwiatki polskie” będzie nadawany przez całe lato na antenie TVP Info, także w niedzielę. Ponadto jedno z wydań ma być emitowane spoza studia.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Znamy plany „Kwiatków polskich” na wakacje. Będzie wyjazdowy odcinek
fot. TVP/Facebook

„Kwiatki polskie” nie znikają na lato z anteny. Będą nadawane bez przerwy od poniedziałku do piątku i w niedzielę przez całe wakacje. Program pojawił się w ramówce TVP Info we wrześniu ub.r. Jest emitowany w dni powszechnie o godz. 21:00.

Stałymi punktami audycji są: przegląd wydarzeń, komentarz głównego tematu dnia oraz rozmowa z zaproszonym do studia gościem - politykiem lub ekspertem. Magazyn uzupełniają także sondy uliczne z całego kraju oraz autorskie reportaże. 

„Kwiatki polskie” nadają bez przerwy

Od marca można go oglądać także co niedzielę od godz. 20:15. Do tego odcinki niedzielne retransmitowane są w TVP2 od około 22:00. W studiu pojawiają się wówczas publiczność, muzycy i goście specjalni. 

Jeden z odcinków programu będzie nadawany latem z Festiwalu Góry Literatury (4 - 12 lipca, rożne lokalizacje na Dolnym Śląsku). Na ten moment nie wiadomo, czy w okresie urlopowym będą wzmocnienia w gronie prowadzących „Kwiatki polskie”. Gospodarzami poza założycielami Katarzyną Kasią i Grzegorzem Markowskim są także Dominika Sitnicka, Mirosław Oczkoś, Przemysław Witkowski, Klaudiusz Slezak i Magdalena Kasperowicz.

Konkurencyjne „Szkło kontaktowe” na antenie TVN24 od lat pokazywane jest także w wakacje. Kasia i Markowski przed dołączeniem do TVP Info pracowali właśnie w „Szkle”. Tak opowiadali w rozmowie z Wirtualnemedia.pl o programie satyrycznym TVN: 

„Od wielu lat utrzymuje bardzo wysoki poziom oglądalności. Natomiast „Szkło” jest także formatem paradoksalnym. W stacji informacyjnej skupionej przede wszystkim na przekazywaniu rzetelnych informacji, gdzie główne środki finansowe wydawane są na produkcję programów informacyjnych, „Szkło” funkcjonuje niejako na marginesie jako audycja satyryczno-publicystyczna, ze stałą grupą komentatorów.”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora