SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Co z mobilnym marketingiem?

Większość marketerów spodziewa się, że w najbliższych kilku latachwyraźnie wzrośnie skuteczność mobilnych reklam.

83 procent marketerów pytanych przez firmę badawczą ForresterResearch jest zdania, że skuteczność mobilnej reklamy zwiększy sięw ciągu najbliższych trzech lat - informuje serwis Brandweek.

Taki pogląd oparty jest przede wszystkim na rosnącej zależnościod mobilnych urządzeń konsumentów, z których 20 procent twierdzi,że nie może żyć bez swojego telefonu komórkowego.

Jednocześnie Forrester przestrzega w swoim raporcie marketerów,że dla wielu użytkowników mobilna reklama jest irytująca. 65procent badanych drażnią reklamy pojawiające się w trakcieładowania mobilnej strony internetowej, 57 procent reklamy obokmap, a 56 procent reklamy graficzne. Z kolei najmniej denerwującymformatem jest reklama pojawiająca się przed mobilnymi klipami wideolub grami wideo.

źródło: Brandweek

Dołącz do dyskusji: Co z mobilnym marketingiem?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl