SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola cieszy się z goli (making of)

Jak powstała emitowana obecnie mundialowa reklama Coca-Coli? Zapraszamy do obejrzenia materiałów making of.

Coca-Cola cieszy się z goli (making of)

Zapraszamy do obejrzenia materiałów z przygotowywania kampanii reklamowej Coca-Coli związanej z rozpoczynającymi się właśnie mistrzostwami świata w piłce nożnej. Bohaterem reklamy pod tytułem „Historia celebracji” jest afrykański piłkarz Rogera Milla, który podczas mistrzostw świata w 1990 roku zapoczątkował nietypowe sposoby okazywania radości po strzeleniu gola. W Polsce kampania jest prowadzona od drugiej połowy kwietnia (więcej).

Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Santo, a za jej adaptację na nasz rynek odpowiada agencja McCann Ericsson.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola cieszy się z goli (making of)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl