SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola, FIFA 15, Porsche i Lidl z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W lipcu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Coca-Coli. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe FIFA 15, Porsche i Lidla.

Lipcowy ranking najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube otwiera reklama Coca-Coli z udziałem popularnych youtuberów, zachęcająca do obdarowywania się całusami. Na drugim miejscu uplasował się spot gry FIFA 15, w którym na wirtualnym boisku spotkało się dwóch reprezentantów Polski w piłce nożnej.

Trzecie miejsce zajęła reklama Porsche, które w projekcie BlackBox w nietypowy sposób sprawdza przywiązanie kierowcy do samochodu, a czwarta i piąta pozycja należą do Lidla promującego swoją letnią ofertę.

ZESTAWIENIE YOUTUBE ADS LEADERBOARD, LIPIEC 2015

Lp.

Nazwa

Klient

Agencja kreatywna

Dom mediowy

1.

#DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor!

Coca - Cola

MediaCom Beyond Advertising

MediaCom

2.

FIFA 15 - Milik vs Kędziora - zapowiedź pojedynku

EA Sports Polska

bd.

MediaCom

3.

Porsche BlackBox

Porsche Polska

bd.

MediaCom

4.

Moda damska na lato - oferta promocyjna Lidla

Lidl Polska

GPD

Performance Media

5.

Trendy na lato marki esmara - oferta promocyjna lidla

Lidl Polska

GDP

Performance Media


#DajCalusa z Coca-Cola! Maffashion, Masterczułek, JDabrowsky, MultiGameplayGuy, Ajgor!


FIFA 15 - Milik vs Kędziora - zapowiedź pojedynku


Porsche BlackBox


Moda damska na lato - oferta promocyjna Lidla


Trendy na lato marki esmara - oferta promocyjna Lidla

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola, FIFA 15, Porsche i Lidl z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl