Coca-Cola wprowadza mrożone napoje w woreczkach

Coca-Cola wprowadza do swojego portfolio nowość - wyciskane z niewielkiego woreczka, zmrożone napoje. Coca-Cola Frozen sprzedawana jest na razie tylko w Japonii, w wariantach pomarańczowym, cytrynowym i winogronowym.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola wprowadza mrożone napoje w woreczkach

Prace nad nowym produktem trwały w Coca-Coli przez osiem lat. W tym czasie przetestowano ponad sto prototypów napoju z 70 różnymi składnikami, który finalnie trafił do sprzedaży jako Coca-Cola Frozen. Napój ma konsystencję sorbetu i zawiera niewielkie, bardziej zmrożone cząstki poprawiające smak produktu.

grafika

Japonia jest pierwszym krajem, do jakiego trafiła nowość Coca-Coli. Sprzedawana będzie w wersji bardziej lub mniej schłodzonej - po wyjęciu z zamrażalnika lub lodówki.

grafika

Równolegle, do sprzedaży w nowej formie trafiły napoje marki Fanta.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"