SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola w nowej kampanii z Gigi Hadid skupia się na relacjach międzyludzkich

Koncern Coca-Cola rozpoczął nową, globalną kampanię reklamową pod hasłem "A Recipe for Magic" z modelką Gigi Hadid w roli głównej. W działaniach tych marka skupia się na relacjach międzyludzkich.

Coca-Cola w nowej globalnej kampanii skupia się na relacjach i więzi między ludźmi, które często tworzą się wtedy, gdy ludzie dzielą się posiłkiem.

Kampania pod hasłem „A Recipe for Magic” obejmuje Stany Zjednoczone, Kanadę, Amerykę Łacińską,  Europę, Japonię i kilka innych kluczowych dla marki rynkach.

Bohaterką reklam jest supermodelka Gigi Hadid. Obok niej w reklamach pojawią się też m.in. chiński aktor i smakosz Yang Yang oraz meksykański influencer kulinarny Oscar Meza. Kampania ma mieć szeroki zasięg, a jednocześnie znaczenie lokalne i będzie wspierana przez około 750 influencerów i szefów kuchni.

W jednej ze scen Gigi Hadid mówi, że „tworzenie nowych tradycji”, „dzielenie się starymi historiami” i „lodowata Coca-Cola” były jej „przepisem na magię”.

Nowa kampania Coca-Coli koncentruje się na jedzeniu jako elemencie do nawiązywania kontaktów międzyludzkich - dlatego w reklamach marka napoju pokazywana jako nieodłączny element posiłków i wyjątkowych momentów przy stole. Inspiracją dla „A Recipe of Magic" są badania cytowane w materiałach prasowych, z których wynika, że ​​ponad 80 proc.ludzi chce częściej dzielić się posiłkiem, a ponad 65 proc. przypomina sobie o wartości łączenia się z innymi podczas jedzenia z kimś innym.  

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, na platformach VOD, kinach, na outdoorze, na portalach społecznościowych przez cały kwiecień i maj.

 

 

Nad kampanią pracowały agencje: OpenX (WPP), Ogilvy, Momentum Worldwide, Mediacom, United Talent Agency, VMLY&R oraz Zeno.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w nowej kampanii z Gigi Hadid skupia się na relacjach międzyludzkich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl