Coca-Cola Journey - nowa firmowa strona Coca-Coli

The Coca-Cola Company zastąpiła dotychczasową internetową stronę firmową nową platformą cyfrową Coca-Cola Journey.

km
km
Udostępnij artykuł:

Coca-Cola Journey to magazyn cyfrowy koncentrujący się na wybranych tematach, sprawach społecznych i informacjach o firmie.

Zawartość platformy można przeszukiwać pod kątem formy (opowiadania, opinie, marki, filmy i blogi) lub tematu (marki, biznes, społeczność, rozrywka, środowisko, zdrowie, historia, innowacje i sport). Poza artykułami ilustrowanymi zdjęciami, filmami i nagraniami audio, serwis zaprasza także do udziału w "Panelu dyskusyjnym" poświęconym tematom związanym z marką.

Pierwsze wydanie Coca-Cola Journey otwiera artykuł na temat jednego z programów społecznej odpowiedzialności firmy wspierającego szkoły w Indiach. Wśród innych publikacji znajduje się artykuł "Pięć kroków do innowacji" przygotowany przez prezesa i dyrektora zarządzającego Muhtara Kenta, wywiad z Danicą Patrick, amerykańską zawodniczką startującą w wyścigach samochodowych (m.in. NASCAR), oraz ponad 70 innych tematów.

grafika

Coca-Cola Journey nadal będzie zawierać takie materiały jak informacje prasowe, informacje dla inwestorów, profile członków zarządu, oferty pracy, itd., ale szata graficzna i układ mają bardziej przypominać magazyn cyfrowy niż stronę firmową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]