SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola najwartościowszą marką świata, szybki wzrost Google

Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Największym wzrostem mogą się pochwalić Google i Apple.

Coca-Cola najwartościowszą marką świata, szybki wzrost Google

Wartość marki Coca-Cola oszacowano na 70,5 miliarda dolarów, co w porównaniu z zeszłym rokiem oznacza wzrost o 2 proc. Podobnie jak przed rokiem kolejne dwa miejsca zajęły IBM i Microsoft - obie odnotowały wzrost o 7 proc.

Z siódmej na czwartą pozycję awansowało Google, które odnotowało 36-proc. wzrost wartości swojej marki - do 43,6 miliarda dolarów. O trzy miejsca w górę (z 20. na 17.) poszybowało także Apple, z najwyższym w całej stawce wzrostem o 37 proc. - do 21,1 miliarda dolarów.

W sklasyfikowanej setce 49 marek pochodzi z USA, 10 z Niemiec, 9 z Francji, 6 z Japonii, po 5 ze Szwajcarii i Wielkiej Brytanii, po 3 z Włoch i Holandii, po 2 z Hiszpanii, Kanady, Korei Południowej i Szwecji, a po 1 z Finlandii i Meksyku.

Pełny ranking Best Global Brands 2010 (w nawiasach szacowana wartość marek w miliardach dolarów):

1. Coca-Cola (70,5)
2. IBM (64,7)
3. Microsoft (60,9)
4. Google (43,6)
5. GE (42,8)
6. McDonald's (33,6)
7. Intel (32,0)
8. Nokia (29,5)
9. Disney (28,7)
10. HP (26,9)
11. Toyota (26,2)
12. Mercedes-Benz (25,2)
13. Gillette (23,3)
14. Cisco (23,2)
15. BMW (22,3)
16. Louis Vuitton (21,9)
17. Apple (21,1)
18. Marlboro (20,0)
19. Samsung (19,5)
20. Honda (18,5)
21. H&M (16,1)
22. Oracle (14,9)
23. Pepsi (14,1)
24. American Express (13,9)
25. Nike (13,7)
26. SAP (12,8)
27. Nescafe (12,8)
28. Ikea (12,5)
29. J.P. Morgan (12,3)
30. Budweiser (12,3)
31. UPS (11,8)
32. HSBC (11,6)
33. Canon (11,5)
34. Sony (11,4)
35. Kellogg's (11,0)
36. Amazon (9,7)
37. Goldman Sachs (9,4)
38. Nintendo (9,0)
39. Thomson Reuters (9,0)
40. Citi (8,9)
41. Dell (8,9)
42. Philips (8,7)
43. eBay (8,5)
44. Gucci (8,3)
45. L'Oreal (8,0)
46. Heinz (7,5)
47. Accenture (7,5)
48. Zara (7,5)
49. Siemens (7,3)
50. Ford (7,2)
51. Colgate (6,9)
52. Morgan Stanley (6,9)
53. Volkswagen (6,9)
54. BlackBerry (6,8)
55. MTV (6,7)
56. AXA (6,7)
57. Nestle (6,5)
58. Danone (6,4)
59. Xerox (6,1)
60. KFC (5,8)
61. Sprite (5,8)
62. Adidas (5,5)
63. Audi (5,5)
64. Avon (5,1)
65. Hyundai (5,0)
66. Yahoo! (5,0)
67. Allianz (4,9)
68. Santander (4,8)
69. Hermes (4,8)
70. Caterpillar (4,7)
71. Kleenex (4,5)
72. Porsche (4,4)
73. Panasonic (4,4)
74. Barclays (4,2)
75. Johnson&Johnson (4,2)
76. Tiffany & Co. (4,1)
77. Cartier (4,1)
78. Jack Daniels (4,0)
79. Moet & Chandon (4,0)
80. Credit Suisse (4,0)
81. Shell (4,0)
82. Visa (4,0)
83. Pizza Hut (4,0)
84. Gap (4,0)
85. Corona (3,8)
86. UBS (3,8)
87. Nivea (3,7)
88. Adobe (3,6)
89. Smirnoff (3,6)
90. 3M (3,6)
91. Ferrari (3,6)
92. Johnnie Walker (3,6)
93. Heineken (3,5)
94. Zurich (3,5)
95. Armani (3,4)
96. Lancome (3,4)
97. Starbucks (3,3)
98. Harley-Davidson (3,3)
99. Campbell's (3,2)
100. Burberry (3,1)

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola najwartościowszą marką świata, szybki wzrost Google

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pop
najlepsza pozycja to 31 powinna być 1 miejscu
odpowiedź