Coca-Cola o otyłości w nowej kampanii (wideo)

W amerykańskiej telewizji ruszyła kampania reklamowa Coca-Coli, w której firma porusza problem otyłości.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dwuminutowy klip pt. "Coming Together" emitowany jest w czasie największej oglądalności na antenach stacji CNN, Fox News i MSNBC.

Coca-Cola zapewnia, że jej celem jest wsparcie osób walczących z otyłością i zachęcenie do wspólnego działania. Firma chce także obalić tezę, według której za problem otyłości wśród Amerykanów odpowiadają wyłącznie słodkie napoje.

W filmiku Coca-Cola podkreśla, że spośród ponad 650 dostępnych w jej ofercie napojów, ponad 180 stanowią produkty nisko- lub bezkaloryczne. Zwraca także uwagę na swoją transparentność, jako że od zeszłego roku umieszcza na opakowaniach swoich wszystkich produktów informacje o liczbie zawartych w nich kalorii.

Za kreację spotu odpowiadają agencje Brighthouse i Citizen2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"