Koncern Coca-Cola wprowadza Coca-Colę z błonnikiem

Koncern Coca-Cola wprowadził do sprzedaży w Japonii swój kultowy napój w wersji bez cukru, wzbogacony błonnikiem. Marketer chce, by dzięki tej innowacji jego napój był nie tylko często kupowany, ale by był spożywany regularnie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Koncern Coca-Cola wprowadza Coca-Colę z błonnikiem

Coca-Cola z błonnikiem sprzedawana jest pod marką Coca-Cola Plus, w białej butelce. Według zapewnień producenta nie zawiera cukru, nie ma kalorii i jest wzbogacony o 5 g błonnika. Taka zawartość błonnika w jednej butelce napoju odpowiada równowartości jednej piątej dziennego zapotrzebowania organizmu na błonnik.

James Quincy, prezes i dyrektor generalny Coca-Coli powiedział, że firma chce wzbogacić swoje napoje o dodatkowe funkcjonalności. Stąd wprowadzenie do nich błonnika.

Z badania przeprowadzonego przez Boston School of Medicine wynika, że osoby, które spożywają tylko jeden sztucznie słodzony napój gazowany dziennie są trzykrotnie bardziej narażone na udar mózgu od osób, które nie piją takich napojów wcale. Wyniki tego badania (objęto nim 4,3 tys. osób w ciągu 10 lat) wskazują również, że osoby, które piją napoje gazowane są 2,9 razy bardziej narażone na rozwój choroby Alzheimera.

Zdaniem specjalistów, te statystyki są niepokojące, dlatego takie firmy, jak Coca-Cola próbują temu zaradzić. Ich zdaniem jednak dodanie błonnika do Coli raczej tego nie zmieni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe