SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Łączy nas smak jedności” w kampanii Coca-Coli na Euro 2020 (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napoju Coca-Cola związana z piłkarskim Euro 2020. Akcja obejmuje promocję z naklejek Panini z czołowymi piłkarzami.

Article

Kampania Coca-Cola dotycząca Euro 2020 jest realizowana pod hasłem „Łączy nas smak jedności”. Spoty z kampanii przypominają, że turniej został przełożony o rok z powodu epidemii, pokazują też, jak promowany napój towarzyszy różnym osobom podczas przeżywania wspólnych emocji piłkarskich.

 

W ramach akcji do sprzedaży trafiła specjalna seria półlitrowych butelek napojów Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Fanta i Sprite. Pod etykietami są naklejki z kolekcji Panini przedstawiające zawodników, którzy zagrają na Euro 2020.

Coca-Cola to jeden z globalnych partnerów marketingowych Euro 2020.

 

W Polsce za obsługę reklamową Coca-Coli odpowiadają firmy marketingowe McCann Polska (działania ATL), LiquidThread (aktywności w internecie), Mediacom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz 24/7Communication (działania PR).

Działania reklamujące Coca-Colę obejmują najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Łączy nas smak jedności” w kampanii Coca-Coli na Euro 2020 (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sylwunia
Ciekawe czy dzisiaj przegramy mecz towarzyski z Islandią wynikiem 0:1.
2 0
odpowiedź
User
Pewien pan
Fajna reklama w przeciwieństwie do "jęczących" reklam piwa Lech. To "Le, le..." jest co najmniej irytujące
2 0
odpowiedź
User
Geek
Kupiłem 5 butelek "Coca-Cola", aby wstępnie zobaczyć, jakich piłkarzy wylosuję. Efekt?

-Robert Lewandowski
-Robert Lewandowski
-Nikolas Sule
-Nikolas Sule
-Andrea Belotti
1 0
odpowiedź