Coca-Cola w nowej odsłonie kampanii zagrzewa do emocji przed mundialem (wideo)

Coca-Cola, która jest oficjalnym partnerem mistrzostw świata w piłce nożnej, rozpoczyna finalną fazę kampanii „Gotowi na emocje”. W jej ramach prowadzone są geolokalizowane działania na nośnikach outdoorowych oraz emitowane są nowe spoty w telewizji. Za realizację tych działań odpowiadają McCann Worldgroup, MediaCom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fortis.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola w nowej odsłonie kampanii zagrzewa do emocji przed mundialem (wideo)

Kampania zagrzewa do zakupu Coca-Coli przed rozpoczęciem rozgrywek. Spot telewizyjny opiera się na myśli przewodniej „Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty”, a emocje sportowe ma pobudzać dodatkowo kultowy utwór AC/DC „Are you ready”. Kampania obejmuje internet (m.in. social media, serwisy wideo), prasę, kina oraz bankomaty Euronet.  

 

W ramach kampanii na nośnikach outdoorowych pokazywane są specjalne reklamy, dostosowując je do danego regionu. I tak np. na Śląsku hasło kampanii głosi "Fertig na szpil!!!", w stolicy  - "Warszawa gotowa na emocje!!!", a w Trójmieście  - "Gotowi na morze emocji!!!".

grafika

Kampania outdoorowa zaplanowana została w 10 regionach i miastach Polski, m.in. na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi. Kampania potrwa do końca mundialu.

grafika

Równolegle trwa promocja narodowa, największa inicjatywa Coca-Coli zaplanowana na ten rok. Fani futbolu mogą wygrać 2-osobowy wyjazd na finał mundialu w Rosji, m.in. wraz z zakwaterowaniem i dojazdem - losowanie nagród odbędzie się 14 czerwca.

Agencja McCann Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom (GroupM) odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread (Publicis Media), a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Za kreację materiałów BTL oraz obsługę promocji narodowej odpowiada agencja Fortis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana