SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Coca-Cola w reklamie nawiązuje do „Stranger Things”, wraca na rynek z produktem New Coke sprzed 30 lat

Pod hasłem „First Love” rozpoczęła się w USA nowa kampania Coca-Coli, w ramach której marka współpracuje z emitowanym w Netflix serialem „Stranger Things”. W związku ze wspólną akcją marketer wprowadza na rynek amerykański markę New Coke, napój który był sprzedawany w 1985 roku.

Article

Na potrzeby kampanii powstał spot wyreżyserowany przez Duffera Brosa, którego bohaterami są występujący w serialu „Stranger Things” aktorzy.


Spot jest zapowiedzią trzeciego sezonu serialu, w telewizji w USA pojawi się 24 maja, będzie też dostępny na YouTube.

Stylistyka reklamy ma nawiązywać do serialu, przez co ma go promować. Jednocześnie do sprzedaży na rynku amerykańskim trafi marka New Coke, którą koncern już raz wprowadził na tamtejszy rynek - w 1985 roku. Był to nieco słodszy wariant tradycyjnej coli, jednak nie przyjął się wśród Amerykanów. Fala krytyki pod adresem Coca-Coli spowodowała, że firma zdecydowała się wycofać New Coke po 79 dniach obecności na sklepowych półkach.

Teraz produkt wraca do sprzedaży, ale na pewien czas i nieprzypadkowo. Akcja trzeciego sezonu „Stranger Things” dzieje się właśnie w 1985 roku, wtedy gdy marka po raz pierwszy się pojawiła.

Napój ma towarzyszyć promocji serialu. Jego marka pojawi się na froncie puszek New Coke. W wybranych miastach napój będzie można kupić w specjalnych automatach.

New Coke pojawi się też w wybranych scenach „Stranger Things”.

Już można zobaczyć puszkę napoju w jednej ze scen przy basenie. Marketer zapewnia, że produkt będzie pokazywany w naturalny sposób i w żaden sposób nie wpłynie na wiarygodność i odbiór serialu.

- Współpraca z Coca-Cola daje Netflix możliwość dotarcia do ogromnej publiczności za pośrednictwem jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie w autentyczny sposób. Daje także fanom serialu szansę na zwiększenie zaangażowania show w ich życie, jak nigdy dotąd - powiedział Barry Smyth, szef globalnego marketingu partnerskiego  w Netflix.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w reklamie nawiązuje do „Stranger Things”, wraca na rynek z produktem New Coke sprzed 30 lat

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Pewnikiem słodzona chemikaliami i odpadami atomowymi.
1 1
odpowiedź
User
Gonzalez
"spot wyreżyserowany przez Duffera Brosa" - dobre. Aż parsknąłem do ekranu :) To pewnie wnuczek Warrnera Brosa ;)
1 0
odpowiedź