SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola po raz pierwszy w historii wprowadza do oferty alkoholowy drink

Koncern Coca-Cola, który przez 125 lat istnienia na rynku oferował konsumentom wyłącznie napoje bezalkoholowe, poszerza ofertę o pierwszy w historii drink alkoholowy. W Japonii do sprzedaży trafi napój będący mieszanką japońskiej wódki shochu i smakowej wody gazowanej.

Article

Jorge Garduno, prezes Coca-Coli w Japonii powiedział, że nowy produkt pojawi się w rosnącej japońskiej kategorii napojów Chu-Hi. Jest to napój w puszkach, zawierający alkohol i wodę gazowaną, także smakową.

Napoje Chu-Hi występują w różnych smakach, takich jak winogrona, truskawki, kiwi i biała brzoskwinia. Napój, który zwykle ma od trzech do dziewięciu procent alkoholu i jest sprzedawany przez wiodące japońskie firmy produkujące napoje, takie jak Asahi, Kirin i Takara, jest szczególnie popularny wśród młodych konsumentów i kobiet.

- Nie eksperymentowaliśmy wcześniej w kategorii napojów o niskim poziomie alkoholu, a to jest przykład tego, jak wciąż badamy możliwości rozwoju poza podstawowymi obszarami naszej działalności - powiedział Garduno. Dodał, że wprowadzenie napojów Chu-Hi nie powinno być postrzegane jako zapowiedź intencji ekspansji firmy w tym kierunku.

- Nie sądzę, aby ludzie na całym świecie mogli spodziewać się od Coca-Coli tego rodzaju napojów. Wprawdzie wiele krajów staje się coraz bardziej podobnych do Japonii, ale tutejsza kultura jest wciąż bardzo wyjątkowa. Uważam, że wiele produktów, które się tutaj zrodziły czy powstały, pozostanie tylko tutaj - dodał Garduno.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola po raz pierwszy w historii wprowadza do oferty alkoholowy drink

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aha
"...popularny wśród młodych konsumentów i kobiet..."
zdanie idealne
8 8
odpowiedź