SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola wykorzystuje Bluetooth w olimpijskiej kampanii

Coca-Cola będzie przesyłać reklamy bezpośrednio na telefonykomórkowe konsumentów przebywających w Pekinie w trakcie igrzysk.

Coca-Cola nawiązała tutaj współpracę z chińską firmąmarketingową Pioco, która zaopatrzyła pekińskie stadiony, halesportowe, restauracje, hotele i kluby w tysiące hotspotów -informuje serwis Mobile Marketer.

Dzięki temu każda osoba posiadająca komórkę wyposażoną wtechnologię Bluetooth otrzyma wiadomość tekstową z pytaniem czychce otrzymać materiał od Coca-Coli. Jeśli odpowiedź będziepozytywna, firma prześle reklamę wideo na telefon użytkownika.

W przypadku poprzednich tego typu kampanii prowadzonych przezCoca-Colę wspólnie z Pioco, odsetek osób, które zgodziły się naotrzymanie reklam, wahał się od 35 do 65 procent.

Pioco szacuje, że ponad 350 milionów Chińczyków posiada komórkęz Bluetoothem. Firma zainstalowała w bieżącym roku 1200 terminaliBluetooth, a na czas igrzysk zaplanowała kolejne 500. Z kolei dokońca roku plan zakłada 15 tysięcy terminali w pięciu chińskichmiastach (Pekin, Szanghaj, Guangzhou, Shenzhen i Hangzhou).

źródło: MobileMarketer

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wykorzystuje Bluetooth w olimpijskiej kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl