Coca-Cola wykorzystuje Bluetooth w olimpijskiej kampanii

Coca-Cola będzie przesyłać reklamy bezpośrednio na telefonykomórkowe konsumentów przebywających w Pekinie w trakcie igrzysk.

km
km
Udostępnij artykuł:

Coca-Cola nawiązała tutaj współpracę z chińską firmąmarketingową Pioco, która zaopatrzyła pekińskie stadiony, halesportowe, restauracje, hotele i kluby w tysiące hotspotów -informuje serwis Mobile Marketer.

Dzięki temu każda osoba posiadająca komórkę wyposażoną wtechnologię Bluetooth otrzyma wiadomość tekstową z pytaniem czychce otrzymać materiał od Coca-Coli. Jeśli odpowiedź będziepozytywna, firma prześle reklamę wideo na telefon użytkownika.

W przypadku poprzednich tego typu kampanii prowadzonych przezCoca-Colę wspólnie z Pioco, odsetek osób, które zgodziły się naotrzymanie reklam, wahał się od 35 do 65 procent.

Pioco szacuje, że ponad 350 milionów Chińczyków posiada komórkęz Bluetoothem. Firma zainstalowała w bieżącym roku 1200 terminaliBluetooth, a na czas igrzysk zaplanowała kolejne 500. Z kolei dokońca roku plan zakłada 15 tysięcy terminali w pięciu chińskichmiastach (Pekin, Szanghaj, Guangzhou, Shenzhen i Hangzhou).

źródło: MobileMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek