Codemedia otworzy biura w Europie zachodniej

Dom mediowy Codemedia planuje w przyszłym roku otworzyć swoje oddziały we Francji, Niemczech i Hiszpanii. Chce na to pozyskać finansowanie od inwestorów instytucjonalnych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Planujemy przeniesienie naszego modelu biznesowego z Polski na kilka rynków zagranicznych. Chcielibyśmy, by była to zorganizowana i możliwie szybka ekspansja, z równoległym wejściem na kilka wybranych rynków. Rozważamy przede wszystkim wejście na rynki: niemiecki, francuski i hiszpański. Chcielibyśmy by wszystkie te debiuty odbyły się już w 2014 roku - opisuje Sławomir Kornicki, przewodniczący rady nadzorczej i doradca zarządu Codemedia. - Obecnie rozglądamy się za dodatkowymi źródłami finansowania - dodaje.

Codemedia, wchodząca w skład SMT (dawniej Grupy Adv), specjalizuje się w działaniach z zakresu komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii i e-commerce, a po połączeniu jesienią 2011 roku z Mediasense (więcej na ten temat) - również w reklamie telewizyjnej.

Od 2,5 roku firma jest notowana na giełdzie New Connect. W I połowie br. zanotowała 29,76 mln zł i 2,17 mln zł zysku netto. Jej głównymi klientami są Polkomtel, Tchibo Direct, Tesco, Gumtree i Maspex Wadowice (z markami Tymbark, Lubella, Kubuś i Tiger).

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem