SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Colian, producent słodyczy i oranżady Hellena pokazał nowe logo

Firma Colian odświeża wizerunek dzięki nowej identyfikacji wizualnej. Powstała we współpracy agencji kreatywnej Jump Group z Warszawy i działu marketingu korporacyjnego i PR Colian.

Wypracowany koncept, oparty na motywie drzewa zbudowanego z charakterystycznych piktogramów, odzwierciedla wyznawane przez firmę wartości oraz podkreśla to, co jest jej znakiem charakterystycznym – rozwój, kreatywność, polskie korzenie i rodzinność.

Nowa identyfikacja wizualna w symboliczny sposób przedstawia historię firmy Colian, która swoją działalność rozpoczęła w 1990 roku od produkcji ziół i przypraw. Dziś w portfolio firmy jest wiele znanych marek słodyczy i napojów.

Na górze nowa identyfikacja wizualna Colian, na dole poprzednia wersja

Wśród uporządkowanej kompozycji piktogramów znajdują się ikony nawiązujące bezpośrednio do wytwarzanych przez firmę produktów takich marek jak: Appetita, Jutrzenka, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Goplana, Grześki, Hellena, Siesta, Solidarność, Śliwka Nałęczowska, Elizabeth Shaw oraz Lily O’Brien’s. Fani kultowej Oranżady Hellena znajdą w strukturze drzewa charakterystyczny kształt butelki, a wielbiciele Jeżyków zarys swojego ulubionego ciastka. Całość dopełniają ornamenty roślinne będące nawiązaniem do natury, która dostarcza surowce niezbędne do realizacji procesów produkcyjnych.

Nowe loga spółek Colian

Nowa wizualizacja to odświeżone logo spółek będących częścią Grupy. Logotypy są bardziej charakterystyczne, a litery wyraziste. W przypadku każdego logotypu nad literą „i” pojawia się kropka w dedykowanym dla danej firmy kolorze, będąca symbolicznym nawiązaniem do ziarna.

- Przed przystąpieniem do prac nad nową identyfikacją wizualną Grupy Colian postawiliśmy sobie za cel, by finalnie wypracowany koncept był prosty w przekazie i jednocześnie unikalny, a poszczególne spółki komunikowały przynależność do jednej grupy kapitałowej przy zachowaniu własnej indywidualności - mówi Joanna Kąkol, rzeczniczka prasowa Colian.

Nowa strona internetowa Colian

Wraz ze zmienioną identyfikacją wizualną startuje nowa strona colian.com. Każda podstrona, oprócz grafiki nawiązującej do danej tematyki, została wzbogacona o piktogramy odzwierciedlające poszczególne obszary działalności Colian. Kreacja i wdrożenie nowej strony internetowej było możliwe dzięki zaangażowaniu agencji Human2Human z Poznania.

Logo Colian w nowej identyfikacji wizualnej będzie posługiwać się kolorem zielonym, nawiązującym do natury, z której czerpie surowce wykorzystywane w produkcji znanych i cenionych marek. Sygnet – rozeta o naprzemiennie wypełnionych ramionach, symbolizuje różnorodność, rozkwit i rozwój.

 

Logo Colian Logistic kolorem żółtym nawiązuje do wcześniej wykorzystywanej palety barw. Sygnet składa się z dwóch grotów, które symbolizują ruch, postęp i kierunek – atrybuty idealnie wpisujące się w szeroko rozumianą działalność logistyczną.

 


Logo Colian Developer wyróżnia się charakterystycznym bordowym kolorem, który podkreśla zarówno kropkę będącą symbolem ziarna, jak i sygnet w kształcie domu.

 

Identyfikacja wizualna powstała we współpracy agencji kreatywnej Jump Group z Warszawy i działu marketingu korporacyjnego i PR Colian.

Dołącz do dyskusji: Colian, producent słodyczy i oranżady Hellena pokazał nowe logo

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Kropka symbolem ziarna, a jakiś tryb od traktora symbolem zmian i postępu. Uwielbiam narracje puszczaną przy rebrandingach.
1 0
odpowiedź
User
RB
Na grubo dorobiona ideologia do marnego designu. Nic z tego "nie wyrośnie". No, może jakiś kwazi korporacyjny chwast.
1 0
odpowiedź
User
Ja tu tak zostawię
Fajne to logo. Takie nie za ładne.
1 0
odpowiedź