SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Comarch reklamuje „supermarkety przyszłości” (wideo)

W internecie ruszyła kampania reklamowa rozwiązania firmy Comarch automatyzującego zakupy w supermarketach. Akcję pod hasłem „Supermarkety przyszłości” przygotował dział marketingu Comarch i agencja Sointeractive.

Rozpoczęta właśnie internetowa kampania firmy Comarch reklamuje oferowaną przez nią technologię służącą do kompleksowej obsługi supermarketów, budowania relacji z klientami i prowadzenia programów lojalnościowych. Wykorzystywane w akcji filmiki pokazują, jak takie rozwiązania mogą zautomatyzować zakupy w supermarketach.

Kampania pod hasłem „Supermarkety przyszłości” obejmuje przede wszystkim serwisy społecznościowe takie jak Facebook, LinkedIn, i Twitter. Za kilka tygodni w ramach akcji zostanie udostępniony trzeci spot zawierający wyjaśnienie historii przedstawianej w dwóch obecnych filmikach.

Kreacją kampanii i produkcją wykorzystywanych w niej spotów zajęła się agencja interaktywna Sointeractive, a za planowanie i realizowanie działań odpowiada dział marketingu Comarch.

 

Dołącz do dyskusji: Comarch reklamuje „supermarkety przyszłości” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl