W „Comedy Club 9” ponownie występują zarówno znani przedstawiciele sceny komediowej w Polsce jaki i ci, którzy w stand-up’ie stawiają pierwsze kroki.
Program od piątego sezonu prowadzi aktor i komik Rafał Rutkowski (brał udział w poprzednich edycjach show, ale nie występował w roli gospodarza). Pierwszy sezon, emitowany wiosna 2017 roku prowadził Michał Kempa, gospodarzem drugiej transzy odcinków był Michał Koterski, trzeciej - Michał Meyer, a czwartej - Michał Pałubski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/katarzyna-dmochowska-social-media-manager-skyshowtime,7169715936774273a ##
Rutkowskiemu w dziewiątej odsłonie „Comedy Club” asystować będą m.in. Tomasz Jachimek, Ewa Błachnio i Michał Pałubski oraz Filip Mazurek, Jakub Wilczek i Roman Travnicek, którzy w cyklu pojawią się po raz pierwszy.

Emisja od 19 marca w Comedy Central
Dziewiąty sezon cyklu Comedy Central emitować będzie w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 19 marca 2023 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/karniak-miniserial-comedy-central-obsada-rafal-rutkowski,7169749134354049a ##
Nagrania do nowych odcinków realizowane były tradycyjnie w warszawskim teatrze Sabat.
- W haśle dziewiątego sezonu, czyli „Operujemy humorem” jest coś na rzeczy, ponieważ w dzisiejszych czasach komik jest trochę lekarzem duszy, terapeutą. Ludzie chcą się śmiać, poczuć endorfiny i po prostu zapomnieć o tym, co na zewnątrz. Myślę, że komik pełni właśnie taką funkcję - komentuje nowy sezon cyklu Rafał Rutkowski. - Śmiech w Polsce jest bardzo poszukiwany - ludzie lubią i cenią komedie, chcą chodzić na stand-up, na kabaret, na farsy, na dobre komedie w kinie. Uważam, że najnowszy sezon „Comedy Clubu” spełni te oczekiwania. Jako prowadzący oraz występujący mogę Państwu zagwarantować, że jakość będzie wysoka, a poziom komików bardzo wyrównany - dodaje.

Trwa kampania
Od 13 marca premierze programu towarzyszą działania promocyjne pod hasłem „Operujemy humorem”. Za produkcję spotów odpowiada Dziki Film, natomiast za realizację pozostałych kreacji - agencja Kalicińscy. Media zaplanował dom mediowy Wavemaker.
Kampania obejmuje kanały własne Paramount - spot emitowany na antenach Comedy Central, Paramount Network oraz w mediach społecznościowych nadawcy, w którym występują chirurg Rafał Rutkowski, asystent Tomasz Jachimek, anestezjolog Jasiek Borkowski, siostra Ola Radomska oraz siostra (zakonna) Paulina Potocka.

Do działań zalicza się także promocja zewnętrzna: kampania digital i outdoor, reklamy na autobusach oraz spoty radiowe, emisja video i display w internecie (m.in YouTube, Facebook, Tik Tok).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/youtube-google-fast-serwisy-streamingowe-kanaly-telewizyjne-reklamy-samsung-tv-plus-lg-channels-xiaomi-tv,7169718466615425a ##











