“Computerworld” z 1000. wydaniem i aplikacją mobilną

W czwartek 13 czerwca br. ukazało się tysięczne wydanie miesięcznika “Computerworld” (IDG Poland). Z tej okazji tytuł pojawił się też w wersji mobilnej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Tysięczny numer pisma ma zwiększoną do 46 stron objętość i rozkładaną okładkę typu french door. Poza stałymi działami znalazł się w nim materiał „Computerworld 1000. Niezły numer”, w którym najważniejsze osoby związane z polskim rynkiem teleinformatycznym mówią o magazynie.

Wydanie ukazało się w normalnej cenie 19,90 zł, a jego nakład wyniósł 8 tys. egz. (normalnie nakład pisma to 3,5 tys. egz.). Dodatkowe egzemplarze zostaną dostarczone promocyjnie do wybranych odbiorców. Część zostanie np. dołączona do magazynu “CIO” (także wydawanego przez IDG Poland), kierowanego do szefów działów informatycznych w przedsiębiorstwach i instytucjach.

Wraz z tysięcznym numerem do App Store i Google Play trafiła aplikacja mobilna “Computerworld”, która zawiera całość materiału redakcyjnego z papierowego wydania i pozwala na przeglądanie pisma na tabletach i smartfonach. Pierwsze wydania na urządzenia mobilne będą dostępne w promocji za darmo, z czasem jednak zostaną wprowadzone opłaty.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]