comScore: Google i Bing zyskują

W grudniu zeszłego roku amerykańscy internauci wykonali 14,74 miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 2 proc. w porównaniu z listopadem (14,45 miliarda wyszukiwań) - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Pozycję lidera tradycyjnie zachowała wyszukiwarka Google, notując 65,7 proc. udziału w rynku. Na kolejnych miejscach znalazły się wyszukiwarki Yahoo (17,3 proc. rynkowego udziału), Microsoftu (10,7 proc.), Ask (3,7 proc.) oraz AOL (2,6 proc.).

Kolejny wzrost udziału w rynku - o 0,4 pkt. proc. - dzięki nowej wyszukiwarce Bing zanotował koncern z Redmond. 0,1 pkt. proc. zyskało także Google, podczas gdy pozostali rynkowi gracze zanotowali spadki - Yahoo i AOL o 0,2, a Ask o 0,1 pkt. proc.

Pod względem liczby wyszukiwań między listopadem i grudniem najwyższy wzrost zanotował Microsoft (o 6 proc.), a następnie Google (o 2 proc.). Z kolei najwięcej stracił AOL (spadek o 4 proc.), a następnie Ask (o 1 proc.), podczas gdy w przypadku Yahoo liczba wyszukiwań pozostała na mniej więcej takim samym poziomie.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych