comScore: Google liderem rynku wyszukiwarek w regionie Azji iPacyfiku

We wrześniu bieżącego roku internauci z regionu Azji i Pacyfikuwykonali 38,59 miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 33 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Czołową tego typu usługą w regionie była Google, z liczbą 17miliardów wyszukiwań i 44,1 proc. udziału w rynku. Wyprzedziła onakolejno wyszukiwarki: Baidu.com (8,23 miliarda wyszukiwań, 21,3proc. rynkowego udziału), Yahoo! (5,34 mld, 13,8 proc.), NHNCorporation (1,96 mld, 5,1 proc.), Microsoftu (1,09 mld, 2,8proc.), Lycos (997 mln, 2,6 proc.), Alibaba.com (949 mln, 2,5proc.), Tencent (790 mln, 2,0 proc.), Facebook.com (259 mln, 0,7proc.) oraz Sohu.com (230 mln, 0,6 proc.).

Biorąc pod uwagę poszczególne rynki regionu, Google była wewrześniu najpopularniejszą wyszukiwarką w sześciu z dziesięciukrajów - Australii (83,4 proc. udziału w rynku), Indiach (89,1proc.), Japonii (47,5 proc.), Malezji (71,1 proc.), Nowej Zelandii(80,5 proc.) i Singapurze (72,3 proc.). Z kolei w Hong Kongu i naTajwanie liderem była Yahoo! (odpowiednio 58,9 i 65,4 proc.), wChinach Baidu.com (63,0 proc.), a w Korei Południowej NHNCorporation (49,3 proc.).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu