SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

comScore: internauci z Hong Kongu uwielbiają komunikatory

Firma badawcza comScore opublikowała swój pierwszy raport dotyczącyrynku internetowego w Hong Kongu.

W sierpniu bieżącego roku z internetu korzystało 3,92 milionamieszkańców Hong Kongu w wieku co najmniej 15 lat. Statystycznyinternauta z tego kraju spędza w sieci ponad 25 godzin miesięcznie,co jest jednym z najwyższych wyników na świecie.

Najbardziej popularne wśród hongkońskich użytkowników internetubyły w sierpniu komunikatory internetowe, na które poświęcili 15,9proc. czasu spędzonego online. Następne pod tym względem byłykategorie: rozrywka (10,7 proc.), serwisy społecznościowe (7,7proc.), gry (5,4 proc.), biznes/finanse (4,6 proc.), poczta e-mail(4,3 proc.), wyszukiwanie/nawigacja (2,7 proc.), newsy/informacje(2,0 proc.), technologie (1,9 proc.) oraz wszystkie pozostałe(łącznie 44,8 proc.).

Z kolei najpopularniejszą w Hong Kongu własnością internetową, zliczbą 3,14 miliona unikalnych odwiedzających, były strony należącedo Yahoo. Na kolejnych miejscach znalazły się strony: Microsoftu(2,60 mln), Google (2,54 mln), Facebook.com (2,09 mln),Discuss.com.hk (1,49 mln), Uwants (1,44 mln), SINA Corporation(1,11 mln), Television Broadcasts Limited (1,11 mln), WikimediaFoundation (871 tys.), Xanga.com (785 tys.), PCCW IMS Limited (783tys.), Baidu.com (751 tys.), HSBC (740 tys.), Apple Inc. (720tys.), Next Media Interactive Ltd. (686 tys.), HKJC.com (653 tys.),ON.cc (640 tys.), Tencent Inc. (542 tys.), Catcatforum.com (533tys.) oraz Xunlei Networking (520 tys.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: comScore: internauci z Hong Kongu uwielbiają komunikatory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl