comScore: kolejny wzrost na rynku wideo online

Amerykańscy internauci obejrzeli w marcu prawie 11,5 miliardaklipów wideo online.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z lutym liczba obejrzanych filmików wideo wzrosła o13 procent, a w porównaniu z marcem 2007 roku była większa aż o 64procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej comScore.

Najwięcej - 4,36 miliarda klipów - zostało obejrzanych nastronach należących do Google, z czego 98 procent stanowiłymateriały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się stronynależące do: Fox Interactive Media (477,6 miliona obejrzanychklipów), Yahoo (328,1 mln), Viacom Digital (249,3 mln), Microsoftu(245,5 mln), Time Warner (159 mln), Disney Online (108,1 mln),ABC.com (100,1 mln), AOL (100 mln) oraz ESPN (89,8 mln).

W marcu każdy ze 138,6 miliona amerykańskich internautówoglądających wideo online, stanowiących 73,7 procenta tamtejszychinternautów, przeznaczył średnio 235 minut na oglądanie klipów.Statystyczny użytkownik obejrzał blisko 83 filmiki, a każdy z nichtrwał średnio 2,8 minuty.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"