comScore: Microsoft zyskuje kosztem Yahoo; Google bez zmian

W czerwcu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 14,06miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to spadek o 2 procent w porównaniu z majem (14,33miliarda wyszukiwań) - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

Pozycję lidera tradycyjnie zachowała wyszukiwarka Google z 65procentami udziału w rynku, czyli takim samym wynikiem jak miesiącwcześniej. Na kolejnych miejscach znalazły się wyszukiwarki Yahoo(19,6 procenta rynkowego udziału), Microsoftu (8,4 procent), Ask(3,9 procenta) oraz AOL (3,1 procenta).

Dzięki uruchomieniu nowej wyszukiwarki Bing, koncern z Redmondzanotował wzrost udziału w rynku o 0,4 procenta. Stało się tokosztem Yahoo, która zanotowała spadek o 0,5 procenta. Tymczasemrynkowy udział Ask i AOL - podobnie jak w przypadku Google -pozostał bez zmian.

Z kolei pod względem liczby wyszukiwań między kwietniem a majemtylko Microsoft zanotował wzrost - o 4 procent. Google i Yahoostraciły odpowiednio 2 i 4 procent, a w przypadku Ask i AOL nienastąpiły zmiany.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska