comScore: prawie 36 mln niemieckich internautów ogląda wideo online

W sierpniu bieżącego roku klipy wideo online obejrzało 35,75miliona internautów z Niemiec.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 38 proc. większa liczba w porównaniu z analogicznym okresemroku ubiegłego (25,96 mln) - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

Zdecydowanie najpopularniejsze były filmiki umieszczane nastronach należących do Google, które przyciągnęły 24,13 milionaniemieckich użytkowników. 99,5 proc. obejrzanych tam klipówznajdowało się w serwisie YouTube.

Na kolejnych miejscach pod względem liczby użytkowników znalazłysię w sierpniu strony należące do: Universal Music Group (10,61mln), ProSiebenSat1 (10,57 mln), RTL Group (5,64 mln), FoxInteractive Media (4,44 mln), Microsoftu (3,97 mln), Axel SpringerAG (3,49 mln), Megavideo.com (3,07 mln), Deutsche Telekom (3 mln)oraz Amazon (2,22 mln).

W sumie internauci zza naszej zachodniej granicy obejrzeli womawianym okresie 6,37 miliarda klipów wideo online. Zdecydowanienajwięcej oczywiście na stronach Google (2,76 mld), a następnieProSiebenSat1 (163,76 mln), Megavideo.com (101,6 mln), RTL Group(81,27 mln), Universal Music Group (65,59 mln), Microsoftu (36,09mln), Axel Springer AG (28,43 mln), Deutsche Telekom (19,99 mln),Marquard Media AG (19,48 mln) oraz Fox Interactive Media (18,81mln).

Z danych comScore wynika również, że każdy ze wspomnianych 35,75miliona niemieckich internautów oglądających w sierpniu materiaływideo w sieci przeznaczył na to średnio 16 godzin. Statystycznyużytkownik obejrzał 178 filmików, a każdy z nich trwał średnio 5,3minuty.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]