Conecto przedstawia Phaetona

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Conecto stworzyła czwarty microsite wizerunkowy Volkswagena. Tym razem dla limuzyny Phaeton. Agencja odpowiedzialna była za kreację wizerunku modelu w Internecie. Microsite dostępny jest pod adresem www.phaeton.pl. Działania Conecto w Internecie wspierają kampanię promocyjną Phaetona w telewizji TVN 24 i prasie.

"Volkswagen przedstawia Phaetona". Zawarte w intro serwisu hasło uwydatnia główny cel, który przyświecał agencji Conecto: w eleganckiej, stonowanej formie pokazać niezaprzeczalne atuty tej zupełnie nowej limuzyny, pierwszej oferowanej przez VW. Samochodu prawdziwie ekskluzywnego, będącego wyrazem wielkiej pasji i dążenia do perfekcji.

W najbliższym czasie agencja Conecto wdroży kolejne projekty, m.in. nową witrynę firmy ComArch SA, wizerunkowy serwis dla restauracji Belvedere oraz stronę poświęconą najnowszej grze stworzonej przez Adriana Chmielarza i firmę People Can Fly - "Painkiller". Wkrótce ukończone zostaną także microsites dla nowych modeli VW - Touarega i Tourana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe