Continental klientem OneMulti

Z początkiem listopada 2019 agencja OneMulti rozpoczęła współpracę z firmą Continental Opony Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Continental klientem OneMulti

Agencja odpowiada za kompleksową obsługę public relations - realizację strategii PR, relacje z mediami i doradztwo komunikacyjne.

- W ramach obsługi Continental w Polsce będziemy odpowiedzialni za komunikację strategii bezpieczeństwa Wizja Zero - wizji świata bez wypadków drogowych oraz za PR produktowy, w tym m.in. dla opon do aut osobowych oraz przeznaczonych do pojazdów użytkowych. Nasze działania będziemy koncentrować wokół przygotowywania komunikatów i informacji prasowych, pozycjonowania ekspertów firmy, utrzymywania relacji z dziennikarzami, organizacji konferencji prasowych i spotkań z mediami. Zadbamy też o analizy i raporty mediowe, współprowadzenie biura prasowego on-line oraz współpracę z wybranymi influencerami - mówi Mariusz Pleban, CEO OneMulti.

Do zadań OneMulti należeć będzie też komunikacja udziału firmy Continental w projekcie Extreme E, którego koncern jest Partnerem Założycielem.

Agencję wybrano w przetargu. Strony nie zdradzają czasu trwania umowy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?