SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Cyber Marian chrupie, a chłopiec na zebrze pomaga nauczycielce w kampanii czekolady Wedel Cookie (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca Cookie - nową markę czekolady Wedel. W akcji youtuber Cyber Marian pokazuje, że nie da się jeść tej czekolady bez chrupania.

Article

W spotach Cyber Marian wciela się w różne role i występuje w różnych codziennych sytuacjach. W każdej z nich przekonuje się, że czekolady Cookie od Wedla nie można zjeść po cichu, ponieważ jest bardzo chrupiąca.

W ramach akcji uruchomiono serwis cookie.wedel.pl, prowadzone są też aktywności w mediach społecznościowych.

Czekolada Cookie marki Wedel została właśnie wprowadzona do sprzedaży w trzech wersjach smakowych: jogurtowo-truskawkowych, mlecznej z płatkami karmelowymi oraz orzechowo-kakaowej.

W początkiem września br. zmieniono komunikację reklamową wszystkich słodyczy Wedla: z ich kampanii po dwóch latach zniknął kosmita Wargorr, natomiast pojawił się chłopiec na zebrze z jednej z historycznych grafik promujących tę markę.

Chłopiec na zebrze występują też w telewizyjnych spocie czekolady Wedel, odwiedzają w nim mało sympatyczną nauczycielkę.

Za kreacją kampanii odpowiada agencja PZL, za działania w internecie - agencja J, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Cyber Marian w ostatnich latach wystąpił w kilku kampaniach marketingowych Orange (na początku ub.r. razem z Aleksandrą Kasprzyk reklamował ofertę Orange Love), promował też m.in. program „Złomowisko PL” w Discovery Channel, i piwo Łomża.

Kreacja: PZL (Sławomir Szczęśniak, Tomasz Skorupa, Agnieszka Żylińska-Rękas, Grażyna Jastrzębska, Agnieszka Gilewska, Barbara Jaworska, Przemysław Wachowski)
Reżyser, creative director: Iwo Zaniewski
Producent: Magdalena Brauer
Dom produkcyjny: Oto Film
Postprodukcja: Human Ark Studio
Dźwięk: Halo Productions

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cyber Marian chrupie, a chłopiec na zebrze pomaga nauczycielce w kampanii czekolady Wedel Cookie (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Jak to jest czekolada to ja też jestem czekolada.
7 0
odpowiedź
User
asdada
co za żenada i taka marka angażuje takich pseudoznanych ludzi słynących z niczego
9 0
odpowiedź
User
Cyber mietek
K*** KTO?
6 0
odpowiedź
User
Ja p.....
Kto to, co to, za co to i po co to?
6 0
odpowiedź
User
jak
Cyber Marian chrupie a ja mam to w dupie. Takie coś ma Milka od dawna i tak samo jak Wedel jest marką należącą do zagranicznego koncernu.
5 1
odpowiedź
User
Dan Popescu
Przepraszam Państwa, ale co to za człowiek, ten przygłup w okularach?
4 1
odpowiedź
User
wrr
Reklama z Cyber idiotą denerwuje mnie nawet bardziej niż reklama MediaE... i wycie pop gwiazdeczki.
Ja nie kupię czekolady cooki. Reklama jest zniechęcająca - strzał w kolano E.Wedel!
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing