SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Coraz bliżej Święta” - Margaret z finalistami „Voice of Poland” i youtuberami w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

Tegoroczna kampania Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem zaczyna się od premiery nowej wersji piosenki „Coraz bliżej Święta”, w wykonaniu Margaret i finalistów „The Voice of Poland” oraz świątecznej edycji opakowań napoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje McCann Worldgroup, Next, Fortis i Rc2.

Article

We wcześniejszych bożonarodzeniowych reklamach Coca-Coli piosenkę „Coraz bliżej Święta” śpiewała Ania Szarmach. Jest to polska wersja utworu „Wonderful Dream” amerykańskiej wokalistku Melanie Thornton, od lat wykorzystywanego w świątecznych kampaniach Coca-Coli.

W tegorocznej akcji piosenkę wykonuje Margaret, jako chór towarzyszą jej finaliści programu „The Voice of Poland”, a w teledysku w rolę dźwiękowców wcielają się znani youtuberzy: JDąbrowsky i Ajgor Ignacy. Utwór jako singiel został wydany przez Magic Records, pojawił się też w serwisach muzycznych Spotify, Tidal, Deezer, iTunes i Muzodajnia.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Przypomnijmy, że Margaret śpiewała piosenkę także w tegorocznej letniej kampanii Coca-Coli, prowadzonej pod hasłem „Pocałuj radość”. Wokalistka w br. wystąpiła również w kolejnych reklamach sieci Play oraz po raz pierwszy w kampanii sklepów obuwniczych Deichmann.

W ramach nowej kampanii Coca-Coli do sprzedaży trafi świąteczna edycja opakowań napoju z ponad 50 różnymi życzeniami bożonarodzeniowymi, m.in. puszki z pięcioma grafikami ze Świętym Mikołajem. W sklepach pojawią się też materiały POS oraz strefy, w których będzie można przy kominku spotkać Świętego Mikołaja i Śnieżynkę. W niektórych punktach sprzedaży, dzięki ściągnięciu odpowiedniej aplikacji opartej na technologii augumented reality, klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcia z Mikołajem, na których np. pada śnieg.

W kampanii pojawią się też charakterystyczne dla bożonarodzeniowych reklam Coca-Coli czerwone ciężarówki. - Chcemy zachęcać do podarowania radości innym, dlatego szykujemy mnóstwo niespodzianek, które będą do tego inspirowały - zapowiada - Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Teledysk i reklamy ATL-owe przygotowała agencja McCann Worldgroup, a materiały BTL-owe - agencja Fortis. Za działania w internecie odpowiada agencja Next, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Coraz bliżej Święta” - Margaret z finalistami „Voice of Poland” i youtuberami w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mr Mr
rewelacja! goscie wiedza jak robic marketing! brawo!
19 20
odpowiedź
User
generation
wiem już czego na święta nie kupię i nie wypiję....
27 17
odpowiedź
User
MałaMi
Wszystko fajnie, ale Margaret nie potrafi grać na pianinie/fortepianie więc po co taka scena? Aby ją udoskonalić w ovzach widzów?
16 12
odpowiedź
User
yo
nie podoba mi się. Mam nadzieję, że będę umiał poczuć magię świąt bez Coca-Coli.
20 16
odpowiedź
User
Kefir
Jak byłem w wieku obecnego targetu Margaret i to słuchałem Depeche Mode, Pearl Jam i Pink Floyd i na Litość Boską nikt nie wmówi mi, że to kwestia punktu widzenia! To nie jest muzyka, to jest zwykły produkt, jak podpaski czy papier toaletowy, wykreowany przez marketoidów i speców od przesuwania guzików na konsoli w studio.
22 14
odpowiedź