'Coraz bliżej Święta' - świąteczny konwój i nowa kampania Coca-Coli

24 listopada ruszyła kolejna edycja kampanii świątecznej markiCoca-Cola. Tradycyjny świąteczny konwój odwiedzi 91 lokalizacji wkilkudziesięciu polskich miastach m.in. w Poznaniu, Krakowie,Trójmieście, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie i Szczecinie.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Nieodzowną częścią kampanii są nowe etykiety widniejące nabutelkach Coca-Coli wykorzystujące motywy świąteczne i postaćŚwiętego Mikołaja. Równocześnie cała akcja od 17 listopada wspartajest reklamą telewizyjną- emitowane są 30 sekundowe świątecznespoty Coca-Coli.

W ramach kampanii uruchomiona została specjalna odsłona stronyCoke.pl, z której można bezpłatnie ściągnąć świąteczne tapety idzwonki. Ci, którzy chcą przekazać swoim bliskim życzenia będąmieli możliwość stworzenia na stronie spersonalizowanych kartekświątecznych.

Najbardziej spektakularnym elementem imprez świątecznych są zpewnością słynne ciężarówki- Macki pokryte czerwoną, odblaskowąfolią i ozdobione prawie 300 metrami świątecznych lampek.Uczestnicy imprez będą mieli do swojej dyspozycji specjalniestworzone lodowisko oraz namiot naukowy, w którym można będziezapoznać się z wiedzą z fizyki, optyki czy geografii.

Ważnym elementem świątecznych imprez Coca-Coli będzie ich wymiarekologiczny, w ramach, którego konsumenci będą zachęcani do ochronyśrodowiska. Wspólnie z organizacją odzysku Rekopol, prowadzonabędzie zbiórka bezzwrotnych, plastikowych butelek po napojachCoca-Cola połączoną z ekologiczną akcją edukacyjną.Za kreację całości kampanii odpowiada agencja Publicis. Zakupemmediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania w Internecieprowadzi agencja K2 Internet. Za PR marki Coca-Cola odpowiadaagencja Edelman Polska.

ak
Autor artykułu:
ak
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu