SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Core PR wspiera kulturę i sztukę

Agencja CORE PR przygotowała kampanie public relations dla absolwentów warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i "Teatru bez kota"

W ramach współpracy z artystami, Marcinem Malitką i Markiem Ejsmondem - Ślusarczykiem, agencja odpowiedzialna jest za relacje z mediami oraz organizację wystawy. Dla "Teatru bez kota" zakres działań agencji obejmował relacje z mediami.

"Zdecydowaliśmy się na wsparcie tych wydarzeń kulturalnych ponieważ zdajemy sobie sprawę z ogromnej roli prywatnych przedsiębiorstw w kształtowaniu i rozwijaniu życia kulturalnego w naszym kraju" - powiedział Adrian Gawlikowski, prezes zarządu CORE PR.

Wystawę obrazów Malitki i Ejsmonda-Ślusarczyka można obejrzeć od 5 do 25 września 2003 w Galerii Schody na ul. Nowy Świat 39 w Warszawie. Obaj artyści otrzymali dyplomy Akademii Sztuk Pięknych z wyróżnieniem, Ejsmond-Ślusarczyk w 2000 roku, a Malitka w 1999 roku. Dotychczas prace artystów były pokazywane na wielu wystawach zbiorowych i kilku indywidualnych. Malarstwo Malitki m.in. w Galerii Piotra Nowickiego, a Ejsmonda-Ślusarczyka w Galerii Prezydenta Miasta w Warszawie.

W lipcu br. agencja CORE PR prowadziła działania public relations wspierające pokaz spektaklu "Bal w Operze" przygotowany przez Kutnowski Dom Kultury i "Teatr bez kota". Spektakl odbył się 26 lipca i był zwieńczeniem tegorocznych VIII Letnich Spotkań Artystycznych odbywających się od 18 do 27 lipca 2003 r w Kutnie. Obecnie młodzi artyści teatru przygotowują spektakl poświęcony Freddiemu Mercury pt. Wszystko o... czyli Manifest Queen. Teatr bez kota zrealizował dotychczas takie spektakle jak: Mistrz i Małgorzata (wg M. Bułhakowa); Wspomnienia z miasteczka (inspirowany kulturą i muzyką żydowską); Anioł ulicy (pamięci Alvina Ailey'a i Boba Fosse'a) oraz Po próbie (najnowsza, swingująco-jazzowa premiera). Teatr bez kota tworzy aktualnie 20 osób w wieku od 16 do 20 roku życia. Swoją działalność rozpoczął w 1999 roku przy Dzielnicowym Domu Kultury "Dorożkarnia" w Warszawie.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Core PR wspiera kulturę i sztukę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl