Coty testuje narzędzie do optymalizacji wydatków reklamowych w digitalu

Koncern kosmetyczny Coty prowadzi właśnie pilotaż nowego narzędzia, które pomoże efektywniej targetować reklamy w internecie. Program analizuje jakość oferty detalistów w e-commerce, na tej podstawie kieruje w odpowiednie miejsca swoje reklamy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Coty testuje narzędzie do optymalizacji wydatków reklamowych w digitalu

Narzędzie powstaje we współpracy z agencją mediową Zenith, która obsługuje budżet mediowy Coty. Testy trwają na razie na rynku brytyjskim. - E-commerce jest strategicznym priorytetem dla Coty, pracujemy z Zenith nad uzyskaniem synergii między tym kanałem a sprzedażą detaliczną - powiedział Jamie Parker, e-commerce director w dziale marek luksusowych Coty.

Coty na podbój e-commerce

Program sprawdza, jak tradycyjni detaliści sprzedają produkty Coty  we własnych sklepach internetowych. Analizie podlega kilkanaście czynników, m.in. szybkość ładowania strony, dostosowanie interfejsu do mobile, udziały produktów Coty w poszczególnych kategoriach wyszukiwania. Pozyskane dane służą do kierowania reklam tam, gdzie mają szansę najwyższej konwersji sprzedażowej.  

W zależności od wyników pilotażu, narzędzie będzie stopniowo wdrażane na innych rynkach.

Coty tylko w segmencie perfum odnotowało w ubiegłym roku o 17 procent lepsze wyniki sprzedaży w internecie niż w handlu tradycyjnym.

Do Coty należą takie marki jak Gucci, Rimmel, Max Factor, Adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, Playboy, Sally Hansen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska