CR Media Consulting ponownie z AWR Wprost

Od połowy kwietnia CR Media Consulting S.A rozpoczęła współpracę z Agencją Wydawniczo-Reklamową Wprost.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Będzie ona dotyczyła zakupu kampanii reklamowych we wszystkich tytułach AWR Wprost. Oprócz ponownej współpracy w planach jest realizacja kolejnych projektów, między innymi w zakresie e-wydań, badań prasy oraz nowych projektów wydawniczych.

Zakup kampanii reklamowych będzie uwzględniał tygodnik Wprost, oraz dwutygodnik "WiK Wprost i Kultura" oraz miesięcznik "Mój Pies".

CR Media współpracował już wcześniej z AWR Wprost, działalność ta została czasowo zawieszona w 2004r. „Cieszymy się z powrotu do współpracy z AWR Wprost, który jest wydawcą najchętniej czytanego tygodnika opinii w Polsce. Od czasu naszej ostatniej wspólnej działalności zakres usług CR Media Consulting S.A. oraz wykorzystanie w planowaniu i zakupie mediów nowoczesnych technologii zdecydowanie wzrosło, mamy więc nadzieję, że zarówno nasi klienci, jak i AWR Wprost jeszcze bardziej skorzystają na tej współpracy.” – tak o nawiązaniu współpracy z Wprost mówi Rafał Oracz, Dyrektor Departamentu Prasy w CR Media.

CR Media Consulting S.A. to jeden z największych brokerów reklamy w Polsce, lider na rynku reklamy prasowej. Zajmuje się doradztwem w zakresie planowania kampanii prasowych, radiowych i internetowych oraz zakupem mediów w tych obszarach. Oferuje również analizy badawcze rynku mediów i reklamy. Firma wdraża innowacyjne pomysły w zakresie planowania kampanii reklamowych kładąc nacisk na wykorzystywanie stale doskonalonego oprogramowania informatycznego. Zatrudnia najlepszych profesjonalistów od planowania i zakupu mediów.

Pod koniec lutego br. CR Media Consulting S.A. podpisała list intencyjny z giełdową spółka Internet Group S.A. który rozpoczął proces budowy wspólnej grupy kapitałowej. Celem połączenia jest zwiększenie skali działalności, wykorzystanie efektów synergii oraz rozwinięcie działalności w nowych segmentach rynku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu