SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CreativeHarder zajmie się social media marketingiem dla PKP Intercity

Agencja CreativeHarder wygrała przetarg PKP Intercity na świadczenie usług social media marketingu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Agencja pokonała w nim pięć konkurencyjnych agencji, m.in. Publicis i Sigmę Bis (agencję mediową utworzoną przez PKN Orlen i Grupę PZU).

Article

Przetarg PKP Intercity dotyczył kompleksowej obsługi w zakresie strategicznej obsługi działań PKP Intercity w social mediach, w szczególności w takich serwisach, jak Facebook, Instagram, Twitter, Youtube oraz Linkedin.

Oferty w nim złożyło 6 firm: Publicis, Skivak, Ideo Force, Tears of Joy, Sigma Bis (agencja mediowa Orlenu i PZU) oraz CreativeHarder. Oferta tej ostatniej agencji została najwyżej oceniona, a firma została wybrana przez spółkę do współpracy.

CreativeHarder będzie pracować dla PKP Intercity rok.

O wyborze zwycięzcy decydowały: cena (30 proc.) i kryterium jakościowe - ocena propozycji rozwiązań wskazanych zadań (70 proc.).

 

Dołącz do dyskusji: CreativeHarder zajmie się social media marketingiem dla PKP Intercity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl