SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cristaliczna kampania

MobiJOY! przygotowała rozwiązania mobilne dla nowego konkursu marki Cristal należącej do Scandinavian Tobacco

Za całość akcji odpowiedzialna jest agencja reklamowa V&P. Akcja rozpoczęła się 1 maja pod hasłem "Atrakcje na okrągło" i potrwa do końca lipca.

W konkursie konsumenckim realizowanym dla marki Cristal do zdobycia jest ponad 20 tys. nagród. Akcja integruje trzy różne kanały komunikacji: esemes, infolinię i tradycyjną pocztę. Każde opakowanie posiada specjalnie zaprojektowaną tear tape (folia na opakowaniu) oraz składaną ulotkę z indywidualnym kodem. Codziennie pierwszych 50 osób, które przyślą 2 kody esemesem na podany numer, otrzymają kubek. Uczestnicy konkursu otrzymają esemes zwrotny z ewentualnym potwierdzeniem wygranej.

Nagroda główna przewidziana jest dla osoby, która poda najciekawszą propozycję dokończenia zdania konkursowego umieszczonego na ulotce. Osobom nie posiadającym telefonów komórkowych zaproponowano alternatywną formę uczestnictwa w postaci infolinii lub wysyłki zgłoszenia pocztą.

- Kampania stanowi przykład wykorzystywania rozwiązań mobilnych zintegrowanych z innymi kanałami komunikacji. Tym samym konsumenci otrzymują do swojej dyspozycji zróżnicowane narzędzia: infolinię, tradycyjną pocztę, esemes, a które z nich wykorzystają, zależy od ich preferencji - powiedział Jarosław Przybyła, dyrektor operacyjny MobiJOY!.

Dołącz do dyskusji: Cristaliczna kampania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl