Cut The Mustard rozszerza współpracę z marką Brit

Marka Brit, której dystrybutorem w Polsce jest firma Azan, rozwija swoją obecność w mediach społecznościowych. Agencja Cut The Mustard od października odpowiada za ongoingową komunikację marki Brit na Instagramie i Facebooku, a także za uruchomienie i prowadzenie nowego profilu na TikToku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cut The Mustard rozszerza współpracę z marką Brit

Nowy etap współpracy obejmuje realizację strategii, która pozwoli marce Brit zbliżyć się do swoich odbiorców, oferując unikalne treści dostosowane do dynamicznie rozwijających się platform społecznościowych.

- Rozszerzenie współpracy z marką Brit to dla nas wyjątkowa szansa na dalsze kreowanie spójnej i nowoczesnej komunikacji. Cieszymy się, że powierzono nam tak kluczowe zadanie, jak rozwój obecności na platformach społecznościowych, w tym uruchomienie profilu na TikToku. Dzięki naszym wspólnym działaniom chcemy przyciągnąć jeszcze więcej odbiorców i pokazać, jak ważna jest troska o zwierzęta w codziennym życiu – komentuje Karolina Witecka, CEO Cut The Mustard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej