SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M

Agencja Cut The Mustard kolejny raz ma możliwość realizacji niestandardowej aktywacji konsumenckiej dla marki odzieżowej H&M (Hennes & Mauritz).

Z okazji premiery wiosennej kolekcji w dwóch sklepach w Warszawie i dwóch sklepach w Bukareszcie, stanęła wyjątkowa instalacja kwietna, która nawiązuje również do najnowszego spotu H&M.

Dodatkowo w dniach od 30 marca do 1 kwietnia klubowicze programu lojalnościowego Hello H&M Member, którzy dokonają zakupów za min. 120 zł mieli możliwość skomponowania swoich własnych perfum lub otrzymania jednego z trzech zapachów przygotowanych specjalnie na tę okazję we współpracy z Mo61 Perfum Lab. Podobny mechanizm obowiązuje w jednym z bukaresztańskich sklepów z lokalnym laboratorium perfumiarskim - Casa Goa.

Agencja Cut The Mustard współpracuje z rynkami CEE H&M od 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard wygrywa przetarg H&M

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adam
fajne
odpowiedź